Profil.
"Let's blow bubbles, Even though they'll Definitely burst before they reach the sky."

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» bye.
» By the seaside.
» tandläkarn.
» seckzy.
» all the same.
» feet fetish.
» if it's true; you can see it with your eyes, even in the dark.
» its been so long since i heard the sound of my only heartbeat.
» oh yeah.
» 30 days challenge; dismissed.
» A picture of you and your friends.
» Lonely in a room full of people.
» A memorable quote.
» lessons at home.
» Snowflakes that stay on my nose and eyelashes.
» Lost in innocence.
» A night spent alone.
» your heart is so pretty.
» KOLLA VEM SOM BLOGGAR.
» ㅏ더헤ㅐㅈ마러햐ㅓㅈ gibberish.

kategorier.
» Allmänt

arkiv.
» Februari 2011
» Januari 2011
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010

länkar.
» carro den peddofiliska
» emilia bästa perkman
» hon som äger mani
» liza sötaste ekman

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
Designa Mer - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

saranghamnida

Datum: 2010-08-10 Tid: 02:25:40 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (2) | tillbaka till toppen.

oh yes.
Nu sitter jag här, lyssnar på en låt som passar mig perfect "I'm a loner."
Jag hade tråkigt förut så jag loggade in på msn och då fick man plötsligt en ny kompis. Ja, världen är liten.
HEJ JULIA.
Det är kul att prata med någon som faktiskt har samma intressen.
Ah den här låten får mig på riktigt bra humör, lol den får mig att inse att jag faktiskt är en loner. Great.
Kekekeke, jag är hungrig nu. Och så kom jag på att jag måste köpa nya hängselbyxor eftersom mina är... (snyft) sönder. :l fml.
MEN JAG SKA NOG KÖPA DET I FRANCE. Åh vad jag längtar! Vi ska ju åka dit om typ 64 dagar med min franska grupp. ♥
Vi ska bo i Alexs super coola crib (<-- rofl) och han har pool, jacuzzi och allt! HÄRLIGT. Tur att vi ska vara i Nice, då kan vi badabadabada. Hehe, det jag mest ser fram emot är när vi ska vara på flygplatsen dit och åka planet.
Det är det bästa. Det påminner mig om när jag ska åka till Filippinerna. Usch, jag längtar verkligen tillbaka dit. Brukar inte längta såhär mycket men jag kände mig så hemma där. D:
Men men, that's life.
Pfft, jag får sluta skriva såna här meningslösa inlägg. Ingen läser typ min blogg ändå. ò.ó
NU SKA JAG LYFTA MITT ARSHLE, ÄTA RAMEN OCH SEN BÄDDA NER MIG I SÄNGEN.
ciao suckers.



Postat av: Julia

HEJ KRISTINA :D

Jag läser din blogg, varje gång du lägger upp nytt så ser jag det i bloglovin. Så du har en läsare i alla fall :D

Talk to you soooon :D



oetoriyaa oetoriyaa daridiridara doooo~

I'm a loner tooo.

2010-08-10 @ 09:26:45
URL: http://www.sockergrynet.se/mywonderland
Postat av: the owner. ;d

YAY, JAG HAR EN SOM FÖLJER MIN BLOGG. :'D

vad glad jag blir, kekeke.

Pfft, talk soon ska vi allt göra. :3



loner's are the new shit.

2010-08-10 @ 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: