Profil.
"Let's blow bubbles, Even though they'll Definitely burst before they reach the sky."

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» bye.
» By the seaside.
» tandläkarn.
» seckzy.
» all the same.
» feet fetish.
» if it's true; you can see it with your eyes, even in the dark.
» its been so long since i heard the sound of my only heartbeat.
» oh yeah.
» 30 days challenge; dismissed.
» A picture of you and your friends.
» Lonely in a room full of people.
» A memorable quote.
» lessons at home.
» Snowflakes that stay on my nose and eyelashes.
» Lost in innocence.
» A night spent alone.
» your heart is so pretty.
» KOLLA VEM SOM BLOGGAR.
» ㅏ더헤ㅐㅈ마러햐ㅓㅈ gibberish.

kategorier.
» Allmänt

arkiv.
» Februari 2011
» Januari 2011
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010

länkar.
» carro den peddofiliska
» emilia bästa perkman
» hon som äger mani
» liza sötaste ekman

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
Designa Mer - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

mitt namn är kristina och,

Datum: 2010-07-21 Tid: 18:33:05 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (4) | tillbaka till toppen.

- Jag vinkar åt säkerhets kameror.
- Jag föddes på min födelsedag.
- Innan jag dör vill jag slå sönder en gitarr som en stor rockstjärna.
- Jag skriker åt tvn eller datorn när jag dör på ett spel.
- Jag önskar verkligen att jag kunde spela in mina drömmar och se dem senare.
- Jag drar i dörrar som är tydligt märkta med "Tryck".
- Jag tycker att asiatisk kultur är det vackraste som finns.
- Jag tycker inte att Sverige, Usa eller något annat europiskt land har någon speciell kultur.
- När jag var yngre brukade jag säga "a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, ELEMENO P!"

- Jag förstår inte vad jag ska göra när alla sjunger "Happy birthday".
- Jag gillar inte kända bloggare (utom Kenza för hon äger Mani).
- Mina gömda talanger är att teckna, dansa, sjunga och drama.
- Jag har en otroligt stor
thalassophobia. Googla det.
- Nudlar är det bästa som finns.
- Jag äter ris nästan varje dag.
- Jag hatar personer som går bakom ryggen istället för att bara säga det rakt i mitt face.
- Jag är riktigt missnöjd med både min kropp och ansikte.
- Amerikansk och svensk humor är lika torrt som Sahara öknen.
- Jag har haft samma favorit film i ungefär 9 år.
- Jag har alltid velat hitta någon som är precis som mig.
- Det finns bara 5 personer som jag ärligt kallar mina vänner.
- Mina två favorit saker i hela världen är såpbubblor och pappersflygplan.
- Jag tror inte någon kommer läsa alla dessa punkter. :)




Postat av: julia

haha, jag läste alla punkter ^^ Hej Kristina. :D

Jag såg dig förut. och duuu lyssnade på bra musik. :D

It's you av Kylee. Jätte bra lååt.

2010-07-21 @ 21:51:56
URL: http://www.sockergrynet.se/mywonderland
Postat av: Caroline

Ojoj, jag lyckades läsa alla punkter. c: (BWAHA, ingen bryr sig egentligen så jag vet inte varför jag just skrev det. Meh.)



Fin header! :D Ritat själv?

2010-07-21 @ 23:25:44
URL: http://thatstargirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad menar du med svensk humor? :(

2010-07-22 @ 14:22:48
Postat av: KIKI

svar på kommentar. ;D



Julia: Hej Julia. Grattis att du läste alla punkter, hehe. ^.^ ah, var det du som gick där? Tänkte väl att det inte var någon random kampare. :d



Carro: Du suger lilla vän! lol, skoja. D< och japp, vem älskar inte att måla på photoshop? :3



Anonym: Din humor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: