Profil.
"Let's blow bubbles, Even though they'll Definitely burst before they reach the sky."

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» bye.
» By the seaside.
» tandläkarn.
» seckzy.
» all the same.
» feet fetish.
» if it's true; you can see it with your eyes, even in the dark.
» its been so long since i heard the sound of my only heartbeat.
» oh yeah.
» 30 days challenge; dismissed.
» A picture of you and your friends.
» Lonely in a room full of people.
» A memorable quote.
» lessons at home.
» Snowflakes that stay on my nose and eyelashes.
» Lost in innocence.
» A night spent alone.
» your heart is so pretty.
» KOLLA VEM SOM BLOGGAR.
» ㅏ더헤ㅐㅈ마러햐ㅓㅈ gibberish.

kategorier.
» Allmänt

arkiv.
» Februari 2011
» Januari 2011
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010

länkar.
» carro den peddofiliska
» emilia bästa perkman
» hon som äger mani
» liza sötaste ekman

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
Designa Mer - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

07:47

Datum: 2010-06-22 Tid: 07:53:00 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (1) | tillbaka till toppen.

jag somade vid 5 tiden.
sen sov jag i 2 tim. vaknade vid alv 7 eller ngt, i dunno.
liza frågade precis vad jag gjorde, jag sa att jag blogga. :)
nu går liza iväg på toa också, förädare.
emma sover.
hon är jätte söt när hon sover, man kan inte tro att hon är så hemskt evil.
ily ändå.
liza ily2.
jag hoppas på att få träffa emilia idag också, tror ni jag hinner det? unless hon kommer hit.
hit, till liza.
nu känner jag att jag ska sluta blogga, ciao.



Postat av: Emilia.

Ja, det får du hinna. :(

Jag kan komma sen om jag får.

2010-06-22 @ 10:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: