Profil.
"Let's blow bubbles, Even though they'll Definitely burst before they reach the sky."

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» bye.
» By the seaside.
» tandläkarn.
» seckzy.
» all the same.
» feet fetish.
» if it's true; you can see it with your eyes, even in the dark.
» its been so long since i heard the sound of my only heartbeat.
» oh yeah.
» 30 days challenge; dismissed.
» A picture of you and your friends.
» Lonely in a room full of people.
» A memorable quote.
» lessons at home.
» Snowflakes that stay on my nose and eyelashes.
» Lost in innocence.
» A night spent alone.
» your heart is so pretty.
» KOLLA VEM SOM BLOGGAR.
» ㅏ더헤ㅐㅈ마러햐ㅓㅈ gibberish.

kategorier.
» Allmänt

arkiv.
» Februari 2011
» Januari 2011
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010

länkar.
» carro den peddofiliska
» emilia bästa perkman
» hon som äger mani
» liza sötaste ekman

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
Designa Mer - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

沈黙

Datum: 2010-07-01 Tid: 00:35:27 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (3) | tillbaka till toppen.

SETH CLEARWATER.
idontcare, jag älskar han. hahahahhaa.
så jävla söt. Typ mini Jacob. JAG SKA SÄTTA IN EN STÖT PÅ HAN, vi är samma ålder.
Hell yeah! söt,snygg,het kropp,tanned och är ett riktigt charmtroll. What more could i ask for?

Har obviously vart och kollat på Eclipse idag. Såg Emi och Carro. yayay. :'3
Jag tyckte film var riktigt bra, men allting gick så fort! Det kändes absolut inte som 2 timmar.
JAG ÄR TEAM EDWARD FÖR BELLA OCH TEAM JACOB(seth) FÖR MIG. Bella får Edward, idgf bara jag får Jacob (eller Seth).
Eclipse var den bästa av alla böcker och film var ju bra och så men blev ändå lite besviken. Hade nog lite för höga förväntningar. men men, that life.
Men innan bion var vi och åt på Tio Pepe. Det var jäääääätte mysigt. Även Anna kunde vara med när vi satt och åt...på sätt och vis. >.< haha.
That's all. ciao.



Postat av: Emilia

Okej, där var han lite sötare än på filmen. |:

2010-07-01 @ 13:18:28
URL: http://emiliaperkman.blogg.se/
Postat av: Anonym

LITE? han är moemoemoemoe. o:

Postat av: Caroline

I saw you ;) Du liknar Sawako från Kimi Ni Todoke med lugg!

ÄLSKADE FILMEN :D Bäst utav dom tre iaf. (Jacob hade ju nästan aldrig tröjja på sig, hallelujah AMEN<3)



Asså.. Edward KAN se lite söt ut IBLAND när han ler men.. Är det bara jag, eller ser det oftast ut som om han skitit ner sig?

o.o"

2010-07-01 @ 23:19:56
URL: http://thatstargirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: