Profil.
"Let's blow bubbles, Even though they'll Definitely burst before they reach the sky."

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» bye.
» By the seaside.
» tandläkarn.
» seckzy.
» all the same.
» feet fetish.
» if it's true; you can see it with your eyes, even in the dark.
» its been so long since i heard the sound of my only heartbeat.
» oh yeah.
» 30 days challenge; dismissed.
» A picture of you and your friends.
» Lonely in a room full of people.
» A memorable quote.
» lessons at home.
» Snowflakes that stay on my nose and eyelashes.
» Lost in innocence.
» A night spent alone.
» your heart is so pretty.
» KOLLA VEM SOM BLOGGAR.
» ㅏ더헤ㅐㅈ마러햐ㅓㅈ gibberish.

kategorier.
» Allmänt

arkiv.
» Februari 2011
» Januari 2011
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010

länkar.
» carro den peddofiliska
» emilia bästa perkman
» hon som äger mani
» liza sötaste ekman

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
Designa Mer - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

etto..

Datum: 2010-06-28 Tid: 13:14:47 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (6) | tillbaka till toppen.



JAG HAR TÄLTAT MED LIZA OCH EMILIA.
Hemma hos liza, det var kulkul. men varmtvarmt inne i tältet (på morgonen iaf). :'c
vaknade av att emilia sakta och långtsamt ochså tyst som möjligt drog ner dragkedjan till tältet. haha, hon drog liksom ner det hur sakta som helst, jag började seriöst nästan laughing out loud.
Men bestämde mig för att låtsas sova fortvarande. :)

Men iaf  på kvällen kollade vi på syskonen Baudelaires olycksaliga liv. Jag älskar den filmen, Greve Olof ... grr. ;)
Tänk att hon som spelade Violet egentligen skulle spela Bella Swan på twilight. o: wowow ...
PÅ TAL OM TWILIGHT, DET ÄR BARA TYP TVÅ DAGAR KVAR TILLS ECLIPSE!
shitshit, jag lääääääängtar. o/////o
och vi har grymmmma platser. ;) men wuahwuahwee, jag har glömt säga hur mycket jag saknar min kåta virrpanna, Anna! D<
Hon har nästan vart borta i två veckor nu. Nästa vecka kommer hon hem iaf! då ska hon,jag,emilia och liza lekaleka massormassor! hell yeah.
Men men, moving on ...
ECLIPSE PÅ ONSDAG, BRA PLATSER, OKEJ PERSONER, BRA TID! :D
skoja, bästa personer. donut kill me. plz.
och jusste, hur ska vi komma hem? liza, emilia? >:l


Postat av: Emilia

Jag som försökte att inte väcka er. |:

Saknar också Anna. <3

Min daddi kanske kunde köra hem, annars får la vi ta bussen. :)

2010-06-28 @ 14:40:18
URL: http://emiliaperkman.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ska också på Eclipse! :D:D:D:D

2010-06-28 @ 16:16:59
URL: http://thatstargirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den var verkligen hur god som helst :D

2010-06-28 @ 18:33:48
URL: http://hoshihanako.blogg.se/
Postat av: Caroline

KVART I 11, tror jag. C:

2010-06-28 @ 21:35:52
URL: http://thatstargirl.blogg.se/
Postat av: Caroline

JAA, vi är så mogna att vi får gå så sent, pilutta dig. C:

2010-06-28 @ 23:47:28
URL: http://thatstargirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej personer.... x'd

blev nästan lite sur påriktigt däär xd<3

2010-06-30 @ 14:15:17
URL: http://liizaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: