Profil.
"Let's blow bubbles, Even though they'll Definitely burst before they reach the sky."

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» bye.
» By the seaside.
» tandläkarn.
» seckzy.
» all the same.
» feet fetish.
» if it's true; you can see it with your eyes, even in the dark.
» its been so long since i heard the sound of my only heartbeat.
» oh yeah.
» 30 days challenge; dismissed.
» A picture of you and your friends.
» Lonely in a room full of people.
» A memorable quote.
» lessons at home.
» Snowflakes that stay on my nose and eyelashes.
» Lost in innocence.
» A night spent alone.
» your heart is so pretty.
» KOLLA VEM SOM BLOGGAR.
» ㅏ더헤ㅐㅈ마러햐ㅓㅈ gibberish.

kategorier.
» Allmänt

arkiv.
» Februari 2011
» Januari 2011
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010

länkar.
» carro den peddofiliska
» emilia bästa perkman
» hon som äger mani
» liza sötaste ekman

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
Designa Mer - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

思い出

Datum: 2010-06-21 Tid: 15:10:41 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (5) | tillbaka till toppen.



Salem. Kom hem för en stund sedan, har vart på sjukhuset och sen åkte vi till freeport och kungsmässan.
och stolt så kan jag säga att emilia följde med mig och jag kände mig inte ett dugg rädd faktiskt. :)
Brukar vara jätte nervös när jag går till sjukhuset. Mitt hjärta slår alltid så hårt så det känns som om det ska hoppa ut ur bröstkorgen. D: mitt stackars lilla hjärta.
eh, båda doktorerna var väldigt trevliga också. :) men han som gjorde ultraljud på mig var ... läskigt. rofl, seriöst jävla peddo. Var ju tvungen att ta av mig ALLT på överkroppen. o///o
tack emilia för att du står ut med mig och min ståtliga weirdness. c;

Men nu ska jag packa lite, göra i ordning lite och blerblah. Sen ska emmis komma och hämta upp mig så ska vi åka till liza och sova där. mysigt. skulle tydligen ... lana? så tar med mig laptoppen, mwahah. (lol!)
Får hoppas att emilia kanske känner sig lite bättre så hon kanske också kommer upp sen? :)

såså, nu har jag bloggat.
ittekimas.



Postat av: Emilia.

.. och din arabsvenska. :D

hade velat vara med, men vi får ses imon, okej? :)

om du hinner se detta. ):

2010-06-21 @ 20:59:17
URL: http://emiliaperkman.blogg.se/
Postat av: stella, svar till emilia :)

DET ÄR 04.10 OCH STELLA,LIZA,EMMA,VIKTOR OCH TÖNT ÄR FORTVARANDE VAKNA.

2010-06-22 @ 04:10:50
Postat av: Anonym

Va? det var väll inget svar till mig? :(

2010-06-22 @ 10:31:15
Postat av: Caroline

Varför var du på sjukhuset? :o

2010-06-22 @ 14:28:45
URL: http://thatstargirl.blogg.se/
Postat av: kiki

emilia: jo. :} lawl.



carro: jag skulle kolla mitt stackars hjärta ;o

har haft lite problem med det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: