Profil.
"Let's blow bubbles, Even though they'll Definitely burst before they reach the sky."

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» bye.
» By the seaside.
» tandläkarn.
» seckzy.
» all the same.
» feet fetish.
» if it's true; you can see it with your eyes, even in the dark.
» its been so long since i heard the sound of my only heartbeat.
» oh yeah.
» 30 days challenge; dismissed.
» A picture of you and your friends.
» Lonely in a room full of people.
» A memorable quote.
» lessons at home.
» Snowflakes that stay on my nose and eyelashes.
» Lost in innocence.
» A night spent alone.
» your heart is so pretty.
» KOLLA VEM SOM BLOGGAR.
» ㅏ더헤ㅐㅈ마러햐ㅓㅈ gibberish.

kategorier.
» Allmänt

arkiv.
» Februari 2011
» Januari 2011
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010

länkar.
» carro den peddofiliska
» emilia bästa perkman
» hon som äger mani
» liza sötaste ekman

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
Designa Mer - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

누난 너무 예뻐서

Datum: 2010-09-27 Tid: 16:56:15 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (2) | tillbaka till toppen.

Idag vaknade jag upp i pappas rum till "Nuna, you're so pretty". :'D jag älskar att vakna upp till den låten, den gör mig dag bättre.
Åh jag måste även skryta om att Goo Hara följde mig på twitter i ca. 2 min innan hon verkade fatta att hon råkat trycka fel och råkat följa mig e____e fml.
Hehe, som ni märkt har jag inte bloggat på länge eftersom mitt liv inte är så speciellt blogg värt men här kommer ett inlägg för Carro är trött på kines nyllet där nere. buuhu, jag som gillar henne så mycket.
IDAG HAR JAG VART I SKOLAN, det var inte jätte tråkigt men ändå jätte tråkigt. Om ni var vaksamma enough så skrev jag att jag vaknade upp i pappas rum, jo det är för att vi gör om mitt rum. Ska ha en fondvägg och möblera om helt typ. Jag hoppas på att det ska se awesome ut, ni får väl se en bild sen när det är klart.
Ah det kanske är liiiiite onödigt eftersom det är typ 98,9% säkert att jag ska studera borta i (dramatisk musik) ASIEN. jag säger asien eftersom jag ska åka runt mellan länderna där typ. Har planerat att åka till Hong Kong, Korea och Japan. Ska ju djup studera något av dom språken och man lär sig lättare om man är omringad av språket. c:
Det var allt för idag.
HÄR HAR DU DITT INLÄGG CARRO. D<



Postat av: Caroline

WOHO TACK, nu slipper jag hon där nere...



Ska du studera i ASIEN (du skrev det med stora bokstäver så jag tänkte också vara så cool och göra det hähäh)??? :c Fubb. Jag ska bara åka till Australien.... ÅÅÅH VA JOBBIGT.



Tihi c:

2010-09-27 @ 18:11:48
URL: http://thatstargirl.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej, jag är fortfarande in avis på att du ska till ASIEN och studera. nej inte alls.

fufufuf. fml.

Jag vill också vakna upp till Nuna, you're so pretty. Istället vaknar jag upp till en sjungandes Yamapi, fast det är ganska härligt det med.

<3

Kikilandro. du är awesome.

2010-09-27 @ 20:03:45
URL: http://sockergrynet.se/mywonderland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: