Profil.
"Let's blow bubbles, Even though they'll Definitely burst before they reach the sky."

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» bye.
» By the seaside.
» tandläkarn.
» seckzy.
» all the same.
» feet fetish.
» if it's true; you can see it with your eyes, even in the dark.
» its been so long since i heard the sound of my only heartbeat.
» oh yeah.
» 30 days challenge; dismissed.
» A picture of you and your friends.
» Lonely in a room full of people.
» A memorable quote.
» lessons at home.
» Snowflakes that stay on my nose and eyelashes.
» Lost in innocence.
» A night spent alone.
» your heart is so pretty.
» KOLLA VEM SOM BLOGGAR.
» ㅏ더헤ㅐㅈ마러햐ㅓㅈ gibberish.

kategorier.
» Allmänt

arkiv.
» Februari 2011
» Januari 2011
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010

länkar.
» carro den peddofiliska
» emilia bästa perkman
» hon som äger mani
» liza sötaste ekman

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
Designa Mer - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

hello hello.

Datum: 2010-09-30 Tid: 18:55:46 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (7) | tillbaka till toppen.

SHINee says Hello hello efter en lång break. :'D yay.
Och till dig, Carro du din pedofil...JAG ÄR INTE KORT. Jag är asiat. En asiat som precis skärde sig på en SKED. Kan ni fatta barn? En sked.
Jag önskar jag var 168 cm. Jag önskar verkligen det. Eller nja, 164-165 iaf. Jag är kort och knubbig. Buu.
Iaf idag så vann mitt parti när vi hade val i klassen mellan alla partier vi själva gjort. HAH, SUCKERS! Ska ärligt säga att jag inte gillade något av de andra partierna så jag röstade blankt. >:D badass är man ju.
Som vanligt var jag en loner idag på bilden. Gillar att stå i ett hörn och måla min emo bild. Önskar Julia vart där och vart en loner med mig ist för Alex, Löving och Anna för dom är inte så bra på att vara loners. ):
HAHAHAHA, ANNA! på tal om Anna, hon gjorde en ful liten orgami kartong idag på bilden. Lol, ska inte vara dum och säga att den var ful men den var det. Nej skoja, den var söt men det tyckte tydligen inte Anna så hon lade massa vatten i den för att kolla om den höll. Det gjorde den...ett tag.
Nä nu blev allting ointeressant så nu ska jag äta upp min banan, stå på huvud och sen kolla på film.
Ciao. c:



Idag känner jag mig lite såhär;
Image and video hosting by TinyPic


Postat av: Julia

Jag hade gärna varit där och hållt dig sällskap. Det är bara vi som kan vara så där bra loners.

En sked, jag skar mig på en vägg en gång, fast jag tror skeden slår det. hihi.

Anywhoo. Du är så gullig kikilandro, oooooch NEJ DU ÄR INTE KNUBBIG HURRRDURRR.

2010-09-30 @ 20:04:07
URL: http://sockergrynet.se/mywonderland
Postat av: Caroline

Du? Knubbig? HAHAH, nej. c:

Men ååh, jag skulle också vilja vara en asiat som kan skära sig på en sked. Fubb asså.



2010-09-30 @ 21:40:00
URL: http://thatstargirl.blogg.se/
Postat av: anneli mendez

Lite hyper kanske? :D



kika in på min blogg och skriv vad du tycker om den!

http://annelimendez.blogg.se :)

Kram

2010-09-30 @ 21:50:50
URL: http://annelimendez.blogg.se/
Postat av: anneli mendez

sv: Tack detsamma ^^

Du var med i blogg.se mest koemneterade o.O



Kram :)

2010-09-30 @ 22:01:01
URL: http://annelimendez.blogg.se/
Postat av: alltidtereso

2010-09-30 @ 22:15:57
Postat av: alltidteresia

jätte bra blogg

vad ska du hitta på i helgen ?

kram

2010-09-30 @ 22:17:29
URL: http://alltidteresia.blogg.se/
Postat av: Yoshi

Hello hello is so cute xD SHINee oxå ofc ^^

2010-09-30 @ 22:41:49
URL: http://fatyoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: