Profil.
"Let's blow bubbles, Even though they'll Definitely burst before they reach the sky."

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» bye.
» By the seaside.
» tandläkarn.
» seckzy.
» all the same.
» feet fetish.
» if it's true; you can see it with your eyes, even in the dark.
» its been so long since i heard the sound of my only heartbeat.
» oh yeah.
» 30 days challenge; dismissed.
» A picture of you and your friends.
» Lonely in a room full of people.
» A memorable quote.
» lessons at home.
» Snowflakes that stay on my nose and eyelashes.
» Lost in innocence.
» A night spent alone.
» your heart is so pretty.
» KOLLA VEM SOM BLOGGAR.
» ㅏ더헤ㅐㅈ마러햐ㅓㅈ gibberish.

kategorier.
» Allmänt

arkiv.
» Februari 2011
» Januari 2011
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010

länkar.
» carro den peddofiliska
» emilia bästa perkman
» hon som äger mani
» liza sötaste ekman

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
Designa Mer - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

i want nobody but you

Datum: 2010-09-29 Tid: 17:18:30 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (3) | tillbaka till toppen.

KEKE, IDAG KOMMER JAG MED ÄNNU ETT INLÄGG.
vet inte vad jag ska skriva, det var en kort dag i skolan idag. Har gjort ett bord i slöjden, den är awesome.
Och på SO:n idag så hade vi redovisningar av våra partier vi själva gjort. Mitt, Emilia, Liza, Anna och Jozzes parti heter "Framtidspartiet".
FRAMTIDSPARTIET VILL GE ALLA EN LJUS FRAMTID!
rösta på oss i nästa val, haha. ;D
iaf, vissa i klassen är så jävla omogna. Jag hoppas ni dör.
Har vart ensam nästan hela dagen, pappa kom precis hem nu han har opererat sig igen den stackaren. D;
men men men, 15 dagar kvar tills Frankrike!
yay, jag läääängtar.
På fredag ska vi stå och sälja vid ICA, kom gärna och köp. ^.^
Nu var det väl inget mer ... ciao. c:

Idag känner jag mig lite såhär;

Image and video hosting by TinyPic





Postat av: Julia

Jag måste erkänna att jag känner mig lite sådär med, fast med en rinnande näsa. bluu.

Frihetspartiet låter som ett fint parti ^^ Hoppas du har det så där mega kul i Frankrike.

Åh FIGHT-OOOO. Du växer kikilandro. Bara 2 cm kvar och du är 160 guuuurl.

2010-09-29 @ 17:40:33
URL: http://sockergrynet.se/mywonderland
Postat av: Caroline

GRATTIS lilla (inte så jätte lilla lääängre då) flicka, nu är du bara EN cm kortare än mig.

Så nu kan du sluta växa.

Nu.

Typ direkt.

Väx inte mer.

Hahahaaaa..

.. Seriously though.



..SNÄÄÄÄÄLLAAA, jag vill inte vara kortast, alla bara växer om miiiig uhuhu

2010-09-29 @ 23:14:35
URL: http://thatstargirl.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ahaha, ojjdå. Läste fel, trodde de stog 168. Jag är ju en och SEXTIONIO cm.

Så de e lungt, väx på du.

Bring it on, mini.

2010-09-29 @ 23:21:10
URL: http://thatstargirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: